Intervju med Inhousetävlingens guldsponsor Bannerflow

Anna Lasson, CMO på Bannerflow AB, berättar om samarbetet med Inhousetävlingen och varför det är viktigt för företag att ha snabba och agila inhouseavdelningar.

8 November 2022

Berätta, varför har ni valt att bli sponsor till Inhousetävlingen?

Inhouse har alltid varit intressant för oss på Bannerflow. Majoriteten av våra kunder har egna inhouseavdelningar eller liknande hybridlösningar. I fyra år har vi publicerat vår årliga rapport, The State of In- housing, som är fylld med värdefulla insikter om hur inhouse utvecklats över tid, och vi letar alltid efter nya insikter inom området. 

Vad ser ni mest fram emot kring samarbetet med Inhousetävlingen?

Vi ser fram emot att fira alla kreativa och inspirerande kampanjer och dess kreatörer, träffa likasinnade branchkollegor och byta kunskaper. Sen är ju själva prisutdelningen alltid riktigt spännande!

Om ett företag skulle vilja anlita Bannerflow, vad skulle ni då kunna hjälpa dem med?

Vår plattform används av marknadsavdelningar som vill vara snabba och agila i marknadsföringen. Med Bannerflow kan de vara flexibla och reagera snabbt på nyheter, trender och konkurrenter.  

Bannerflow är ett produktionsverktyg som tar bort 90% av det manuella arbetet och lämnar större utrymme till kreativitet. Det är enkelt att skapa och skala engagerande HTML5-annonser, A/B-testa, kommunicera i plattformen, ändra i realtid och personalisera annonser. 

Om Bannerflow

Bannerflow hjälper designers och marknadsförare att skapa digital reklam på ett intuitivt sätt. Den molnbaserade tjänsten möjliggör effektiviserad och automatiserad produktion av digitala annonser på stora, globala marknader. 

#guldsponsor

#inhouse

#bannerflow

#inhousetävlingen

#sponsor

#jury