Några snabba med Trippus

Sponsor och samarbetspartner till årets inhousetävling.

27 October 2021

Hej Mats Nyberg, CEO på Trippus. Varför har ni valt att starta ett samarbete med Inhousetävlingen?

Vi anser att det är en spännande tävling med mycket intressanta deltagare, helt enkelt ett event där vi vill synas.



Pandemin har drivit på den digitala utvecklingen i samhället, ser ni att kommunikationsbranschen har fått nya digitala verktyg?

Kommunikationsbranschen, likväl som alla andra branscher, har tvingats påskynda digitaliseringen. Det har gjort att nya verktyg tagits fram som många kommer fortsätta använda även när de fysiska eventen är tillbaka



En plattformsbaserad kommunikation förlänger livslängden och maximerar budskapet vi vill förmedla, ser ni ytterligare fördelar?

Du når också många fler intressenter till en väldigt låg kostnad samtidigt som man hela tiden kan uppdatera budskapet. Man kan också välja vilka som ska del av vilken information på ett intelligent sätt.



Hur tror ni att plattformasbaserade tjänster kommer utvecklas under det kommande året?

Möjligheten att interagera på flera olika sätt kommer att utvecklas, fysiska och digitala besökare ska bägge uppleva att de kan ta del av allting på likartat sätt



Vad ser ni fram emot mest kring samarbetet med inhousetävlingen?

Trots allt surr kring digitaliseringen ser vi ändå mest fram emot det fysiska eventet 23 november. Vi ses då!



För mer info om Trippus – besök https://trippus.com/sv/



Trippus